.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار منتخب احمدي نژاد، مورد تاييد همه جريان هاي حامي دولت

دبيركل جبهه عدالت طلبان ايران اسلامي در قائم شهر گفت: استاندار منتخب احمدي نژاد، مورد تاييد همه جريان هاي حامي دولت است .

به گزارش شمال نیوز، دبيركل جبهه عدالت طلبان ايران اسلامي گفت: استاندار و ساير مديران ارشد استاني با هر نوع تفكري كه فعاليت مي كنند بدليل اينكه منتخب رئيس جمهور مي باشند، مورد حمايت جريان هاي اصولگرا و حامي دولت هستند.
سردار نعمت الله حكيم در همايش وحدت،عدالت در سايه ولايت در قائم شهر با اشاره به اينكه نياز امروز جامعه وحدت حول محور ولايت مي باشد، افزود: همه جريان هاي اصولگرا مي بايست از استاندار و مديران استان حمايت و آنها را در دستيابي به اهدافشان ياري كنند.

وي تصريح كرد: متاسفانه عده اي در درون نيروهاي حامي دولت با بهانه جويي هاي بي مورد باعث تضعيف دولتمردان مي شوند كه اين كار به هيچ وجه مورد تاييد ما نيست.
حكيم با انتقاد از برخي نمايندگان اصولگرانماي مجلس، خاطرنشان ساخت: آنها كه با شعار اصولگرايي و حمايت از احمدي نژاد، راي مردم را به خود جلب كردند، اكنون به مهم ترين مخالفان سياستها و برنامه هاي دولت در مجلس تبديل شده اند.

دبيركل جبهه عدالت طلبان ايران اسلامي در بخش ديگري از سخنانش با واكاوي جريان هاي سياسي سه دهه گذشته انقلاب، بيان داشت: ارزشمندترين عنصر هدايت و ثبات نظام، ولايت فقيه و رهبري است.

سردار نعمت الله حكيم اظهار داشت: متاسفانه پس از رحلت امام خميني (ره) عده اي بدليل حسادت به امام خامنه اي، جريان نفاقي در كشور به راه انداخته و نيروهاي اصيل انقلاب را يكي پس از ديگري كنار زدند و مديراني كه سر در گرو بيگانه داشتند زمام امور كشور را بدست گرفتند.

وي هدف اصلي اين گروه را تشكيل سيستم حكومتي موروثي و رياست جمهوري مادام العمر هاشمي رفسنجاني دانست و اعلام كرد: شكل گيري جريان اصلاحات، حلقه ديگر اين توطئه بود كه بحمدلله با درايت مردم و رهبري مقام عظماي ولايت، در انتخابات نهم رياست جمهوري با شكست مواجه شد.

وي فتنه سال گذشته و روزهاي اخير را سناريوي معاندان نظام و آمريكا و اسرائيل دانست و خاطرنشان كرد: به ياري پروردگار و بصيرت مردم، شكست سنگيني نصيب اين ايادي استكبار شد و سران فتنه رسوا و بي آبرو گشتند.

سردار حكيم ادامه داد: امروز دولتي در اين كشور به مردم خدمت مي كند كه با تلاش شبانه روزي، ايران اسلامي را در همه زمينه ها به اوج قله افتخار و اقتدار نائل كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1389
جناب آقای سردار لطفا بفرمائید حالا یک استاندار با زدوبند و اشتباهی انتخاب شده و اصلا وجودش ضربه به انقلاب است به شهدا است به راه امام ره است مثل استاندار گیلان ، آن موقع هم باید حمایت کرد؟ ما معتقدیم در چارچوب قانون می بایست برای عزلش اقدام کرد تا انقلاب به دست نااهلان افتاده نجات یابد !!!!!!!!!!
مهدی محمدی 29 بهمن 1389
دوست عزیز کم لطف یا شما مغرضید یا اطلاعات شما در خصوص استاندار گیلان خیلی کم. استاندار گیلان از استانداران نخبه ،اهل برنامه ،تجربه کاری بالاودلسوز مردم شریف گیلان می باشند.منتهی مشکلی که ما در گیلان داریم کاردان بودن ملاک نیست رشتی بودن تملق وچاپلوسی کردن و....برای ما ملاک است .انشا اله شما اینطور فکر نمی کنید.برف سنگین گیلان ومدیریت بحران استاندار چه زود یادتان رفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.